maandag 31 december 2012

2012 -----> 2013


Lieve blogsters,
bedankt voor al jullie bezoekjes en al de leuke, lieve en gezellige berichtjes die jullie op mijn blog achterlieten :-)
Natuurlijk ook bedankt voor al jullie blogposten van het afgelopen jaar, ik lees ze altijd met veel plezier.

Voor ons als gezin was het een jaar vol zegeningen. We zijn daar erg dankbaar voor want bij sommige mensen is alles zo anders gelopen, die wil ik graag veel sterkte wensen.

Verder wens ik jullie natuurlijk allemaal een heel gelukkig, liefdevol, gezond en gezegend ....



-XXX-

31 opmerkingen:

  1. Jullie ook een heel fijn 2013 gewenst! En ik kom hier altijd graag gluren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne jaarwisseling en een creatief 2013!
    Groetjes, Heleen en Corry :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk, een jaar vol zegeningen!
    Dat is fijn terug kijken en een mooi gevoel om vast te houden in 2013..
    Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan die kaart !!!

    en uiteraard een super 2013 gewenst !

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje! Voor jou en je gezin uiteraard ook een mooi uiteinde en alle goeds voor 2013! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013 gewenst en dat we ook het komend jaar volop mogen genieten van je mooie blog lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Jolanda

    Altijd fijn om jouw blog te lezen, bedankt voor al het moois.
    Liefs en een fijne Jaarwisseling, op naar het Niewe Jaar !

    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gezegd! Voor jullie ook alle goeds voor het nieuwe jaar. Gr. Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou en je gezin ook alle goeds en opnieuw een jaar vol zegen gewenst! En veel leuke blogjes :)!
    Lfs Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel fijn jaar met elkaar!
    Dankje voor je fijne blogjes!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart! Leuk gedaan!!
    Heel veel geluk voor 2013! Met man en kinders uiteraard en hopelijk
    weer heeeel veel mooie berichtjes!
    Liefs, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel fijn 2013 gewenst, Jolanda! Superleuk die kaart... Ik had laatst op een rommelmarkt ook zo'n afbeelding in mijn hand, had ik 'm nou toch maar gekocht!! Dank voor de inspiratie, als ik nog eens zo'n lief hertje tegenkom, dan weet ik wat ik ermee kan doen ;-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij ook gelukkig nieuwjaar!! Mooi de kaart...!! En oh je slinger heeft zo'n succes hier in zijn nieuwe omgeving, ik krijg echt veel leuke reacties (die dus eigenlijk voor jou bedoeld zijn!).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook een top 2013 voor jullie met een hoop leuke meuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Joehoe! Gaat alles nog goed daar? Ik mis je blogjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had hetzelfde idee als de bovenstaande reactie... :) Dus:
    Joehoe...!! Ik mis jou blogjes ook!! gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wij oooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mis je berichtjes hoor!! Hoop dat alles goed gaat??

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kwam hier weer eens kijken, mis je berichtjes! Alles wel ok?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben ook benieuwd naar hoe het met je gaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Jolanda, hoe gaat het met je?

    Ik mis een beetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi, you have received the Liebster award from me, come and see! http://theorangedeerblog.blogspot.it/2013/12/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik wil daten

    Percilla Gijsbers, Wijchen
    skype percillanec
    0644974081

    BeantwoordenVerwijderen